Uşak BİRKARE Fotoğraf Sanatçıları Derneği Başkanı Hilmi Coşkun konuyla ilgili yaptığı değerlendirmeye dernek çalışmaların anlatarak başladı.  Derneğin aktif olarak çalıştığını, bu kapsanda  çeşitli etkinlikler yaptıklarını vurgulayan Coşkun; “ Temel eğitim fotoğraf kursları bunun yanında sergi olaylarımız var.  Dernek üyelerimiz ve halka açık olarak fotoğraf gezileri düzenliyoruz. Bununla ilgili olarak en son Eğirdir lavanta bahçelerine gittik Isparta’da ve çok güzel fotoğraflar elde ettik. Şu an Avrupa Birliği proje kapsamında olan lavanta bahçelerine fotoğrafçılar çok yoğun bir ilgi gösteriyor. Gittiğimizde gördük ki sadece fotoğrafçılar değil ülkenin çeşitli yerlerinden büyük rağbet var. Köy halkı bunu benimsemiş durumda. Lavanta ile ilgili yöresel yiyecek olsun , parfüm olsun, sabun olsun onlara gelir kaynağı olmakta. Gelen misafirleri son derece samimi ve cana yakın bir şeklide karışılıyorlar.  Biz yaptığımız gezide ilk başta Eğirdir’i ziyaret ettik burada bulunan cami, medrese, kale, buraları ziyaret ettik. Ayriyeten seyir terasına da çıktık oradan Eğirdir’in manzarası gerçekten harika. Sonrasında toplu bir şekilde Eğirdir’e mahsus göl levreğinin tadına bakma şansını yakaladık.  Ardından Lavanta bahçelerine doğru kola çıktık Keçiborlu- Yapağılı- Kuyucak köyünde. Gerçekten yoğun bir talep alıyor, ekip olarak çok memnu kaldık bu geziden. Arkadaşlar sürekli yeni bir talep üzerinde bulunuyorlar.

Nasip olursa bundan sonraki güzergahımız Yedigöller, Amasra ve Safranbolu olacak, 3-4 kasım gibi düşünüyoruz bir gece konaklamalı olacak Amasra’da, bu şekilde. Uşak’taki fotoğraf severleri çatımıza bekleriz burada facebook’ta BİRKARE Fotoğraf Sanatçıları Derneği, Instagram’da BİFSAD isminde etkinliklerimiz takip edebilirler. Gezilerimizle ilgili olarak oralardan duyurular yapıyoruz, eğitimlerimizle sergilerimizle ilgili. Gidişatımız bu şekilde” şeklinde konuştu

BİRKARE Fotoğraf Sanatçıları Derneği Yönetim Kurulu olarak amaçlarının her yaştan her meslekten fotoğraf sanatına gönül vermiş insanları bir araya getirmek ve fotoğraf kursları, foto geziler, farklı çekim teknikleri gibi etkinliklerle fotoğraf sanatını Uşak'ta daha çok insana sevdirebilmek olduğunu belirten Coşkun; “Katılım sağlamak isteyen fotoğraf severler BİRKARE Fotoğraf Sanatçıları Derneği Facebook sayfamızdan ve @bifsad instagram sayfamızdan bizi takip edebilir ve etkinliklerimizden haberdar olabilirler.” Dedi.