Balıkesir'in Marmara ilçesinde yaşayan Erenay Ünal, Kurban Bayramı'nı, ailesiyle İzmir'de yaşayan teyzesinin yanında geçirdi. Denizli’de meydana gelen ve 9 kişinin ölümüyle sonuçlanan elim kazadan yaralı kurtulan Ünal, alevlerin arasından kendisini dışarı atmayı başardı ancak vücudunda ağır yanıklar oluştu.

ÜNAL’IN VÜCUDUNDA 2’İNCİ VE 3’ÜNCÜ DERECEDEN YANIKLAR OLUŞTU
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Uluslararası Ticaret Bölümü 1’inci sınıf öğrencisi Ünal'ın bayram tatili sonrası Antalya'ya gitmek üzere bindiği yolcu otobüsü, 31 Mayıs'ta Denizli'nin Sarayköy ilçesinde bariyerlere çarptıktan sonra yandı. AA’nın geçtiği haberde, alevlerin kısa sürede tüm otobüsü sardığı kazada 9 kişi yaşamını yitirdi, Ünal dahil 32 kişi yaralandı. Otobüsün ön bölümünde yolculuk yapan Ünal, yanan araçtan kendisini güçlükle dışarı atabildi. Vücudunun yaklaşık yüzde 30'unda 2’inci ve 3’üncü derece yanık oluşan gencin nefes borusu ve akciğeri, yangın esnasında soluduğu hava nedeniyle zarar gördü. İlk tedavisi Denizli Pamukkale Üniversitesi'nde yapılan Ünal, bilinci kapalı şekilde İzmir Şehir Hastanesi Yanık Merkezi'ne getirildi.

ÜNAL; HASTANEYE GELDİKTEN 5 GÜN SONRA GÖZLERİNİ AÇTI, YOĞUN TEDAVİ İLE DE 22 GÜNDE İYİLEŞTİ
Sağlık Bilimleri Üniversitesi İzmir Tıp Fakültesi Çocuk Cerrahisi Ana Bilim Dalı Başkanı ve İzmir Şehir Hastanesi Yanık Merkezi Çocuk Hasta Sorumlusu Prof. Dr. Akgün Oral tarafından tedavisine başlanan Ünal, geldikten 5 gün sonra gözlerini açtı. Hastanedeki yoğun tedaviyle 22 gün sonra tamamen iyileşen Ünal'ın mutluluğu, taburcu işlemleri sırasında sağlık çalışanlarının doğum günü sürpriziyle daha da arttı. Prof. Dr. Oral ve merkezdeki sağlık çalışanları, Ünal'ı evine göndermeden önce 18’inci yaş gününü pasta keserek kutladı.





