Kütahya Şeker İlkokulu öğrencileri, evlerinde ve okullarında topladıkları ambalaj atıklarını Kütahya Belediyesi hizmet binası önünde bulunan Sıfır Atık Market’e getirerek geri dönüşüme önemli bir katkı sundu.

1782392600463 298 A2397

ÖĞRENCİLER KÜÇÜK YAŞTA ÇEVRE BİLİNCİ KAZANARAK ÖRNEK DAVRANIŞ SERGİLEDİ

Çevre bilincini erken yaşlarda benimseyen öğrenciler, atıkların doğru şekilde ayrıştırılması ve geri dönüşüm sürecine dahil edilmesi konusunda örnek bir davranış ortaya koyarak sürdürülebilir gelecek adına farkındalık oluşturdu. Etkinlik kapsamında öğrencileri karşılayan Kütahya Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Rıdvan Yavuz ve belediye personeli, Sıfır Atık Market’in işleyişi ile geri dönüşümün çevreye sağladığı katkılar hakkında detaylı bilgilendirme yaptı. Öğrenciler merak ettikleri sorulara yanıt bulurken, sıfır atık kültürünün önemi hakkında bilinçlenme fırsatı yakaladı ve uygulamanın çevre açısından taşıdığı değeri yerinde gözlemledi.

1782392600460 1

ETKİNLİK SONUNDA ÖĞRENCİLERE HEDİYELER TAKDİM EDİLDİ

Program sonunda çevreye duyarlı davranışlarıyla örnek olan öğrencilere teşekkür edilerek çeşitli hediyeler verildi ve katılımlarından dolayı memnuniyet duyulduğu ifade edildi. Kütahya Belediyesi, gelecek nesillere daha temiz, daha yaşanabilir ve sürdürülebilir bir çevre bırakmak amacıyla sıfır atık çalışmalarını kararlılıkla sürdürmeye devam edecek.

1782392600470 298 A2425

Kaynak: KÜTAHYA BELEDİYESİ