Genel

Uşak'ta Oku-Yorum projesinin son oturumu yapıldı

Uşak’ta, Din Öğretimi Genel Müdürlüğünce organize edilen Oku-Yorum projesinin yıl sonu oturumu gerçekleşti. Yapılan son oturuma, Uşak Şube Müdürü Ahmet Aydın’da eşlik ederken oturumda; İbrahim Kalın'ın "Heidegger'in Kulübesi" ve Wadah Khanfar’ın "İlk Bahar" adlı eserlerin müzakeresi yapıldı.

Abone Ol

Din Öğretimi Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen Oku-Yorum projesi kapsamında gerçekleştirilen kitap tahlili ve istişare toplantılarının bu eğitim öğretim yılındaki son oturumu yapıldı. Din öğretiminden sorumlu Uşak Şube Müdürü Ahmet Aydın ile öğretmenlerin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda, düşünce ve edebiyat dünyamıza önemli katkılar sunan İbrahim Kalın'ın "Heidegger'in Kulübesi" ve Wadah Khanfar’ın "İlk Bahar" adlı eserleri müzakere edildi.

OKUMA FAALİYETLERİ DEĞERLENDİRİLEREK EĞİTİM CAMİASINA SUNULAN KATKILAR ELE ALINDI

Katılımcılar, eserlerde ele alınan düşünsel ve kültürel temalar üzerine değerlendirmelerde bulunuldu. Ayrıca toplantıda, yıl boyunca gerçekleştirilen okuma faaliyetleri de değerlendirilerek programın eğitim camiasına sunduğu katkılar ele alındı. Uşak Milli Eğitim Müdürlüğü, Oku-Yorum projesi ile öğretmenlerin okuma kültürünü geliştirmesi, düşünce dünyalarını zenginleştirmesi ve mesleki paylaşımlarını artırması hedeflendiğini aktardı.