Uşak Belediyesi’nin bir süredir çalışma yaptığı Değirmendere Caddesi’nin kapalı olmasına tepki gösteren bölgedeki vatandaşlar, 15 ila 20 gündür araçların tabela olmadığı için mağduriyet yaşadığını bildirdi. Konuyla ilgili sosyal medya hesabı üzerinden Ege’de Yenigün İHS’ye ulaşan Ö.İ., yolun üzerine kendi yaptırdıkları tabelayı diktiklerini kaydetti. Tabelada “Uşak’a Gider” yazdıklarını aktaran Ö.İ., Uşak Belediyesi yetkililerinin buradaki çalışmayı bir an önce bitirmesini beklediklerini belirterek, “Tüm mahalle sakinleri olarak belediyeyi aramamıza rağmen bir yön tabelası takılmadı ve yaklaşık 20 gündür araçlar tabela olmadığı için evlerin önünden geçip dağa çıkıyorlar. Yolunu kaybedip geri dönüp evlere Uşak yönünü soruyorlar” ifadesini kullandı.

729167280 1270941601573455 6998796082444665903 N

UŞAK BELEDİYESİ YÖNETİCİLERİ, ÇALIŞMANIN EN KISA SÜREDE BİTECEĞİNİ BELİRTTİ

Öte yandan konuyla ilgili görüştüğümüz Uşak Belediyesi yöneticileri, söz konusu bölgede uzun yıllardır yapılmayan yolla ilgili çalışma yapıldığını ve çalışmanın en kısa sürede tamamlanacağını bildirdi. Yolun bitiminin ardından bölgedeki ulaşımın daha elverişli hale geleceğini ve bunun buradaki mahalle sakinleri ile yolu kullanan tüm vatandaşların rahatlığı için olduğunu ifade eden yetkililer, bu işin cefasının kısa süreceğini fakat rahatlığının uzunca bir zaman diliminde hissedileceğini kaydetti.

728243316 1658495468746353 1218426062487902536 N

Kaynak: HABER MERKEZİ