Uşak’ta tarım ve hayvancılıkta verimliliği artırmak ve üreticilerin sorunlarına yerinde çözüm üretmek amacıyla yürütülen saha çalışmaları aralıksız sürüyor. İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'nün gelenekselleştirdiği 'Cuma Buluşmaları' programının bu haftaki adresi Uşak Merkeze bağlı İkisaray Köyü olarak belirlendi.

730771657 870942325576902 633747368199088916 N

ÜRETİM FAALİYETLERİ VE TALEPLER MASAYA YATIRILDI, ÜRETİCİNİN YANINDAYIZ MESAJI VERİLDİ

Program kapsamında, Uşak İl Tarım ve Orman Müdürü Serkan Bilir ve Hayvan Sağlığı ve Yetiştiriciliği Şube Müdürü Ömer Büyükyozgat, İkisaray’da faaliyet gösteren büyükbaş hayvancılık işletmelerini ziyaret ederek incelemelerde bulundu. Kuruma bağlı heyet, bölge üreticilerinden Remzi Şahan Varol ve Ahmethan Çoban’a ait büyükbaş hayvancılık işletmelerini yerinde denetledi. İşletmelerdeki mevcut üretim kapasitesi, hayvan sağlığı uygulamaları, bakım-besleme yöntemleri ve biyogüvenlik tedbirlerinin detaylı bir şekilde değerlendirildiği kaydedildi. Konuyla ilgili resmi sosyal medya hesabından bilgi notunu paylaşan İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, "Gerçekleştirilen incelemelerde, üreticilerin görüş ve talepleri doğrultusunda hayvancılık faaliyetlerinin geliştirilmesine yönelik değerlendirmelerde bulunuldu" ifadesini kullandı.

731334939 1557161439523496 8735874063743600621 N

Kaynak: HABER MERKEZİ