Uşak Valiliği, kentin huzuru ve güvenliği adına düzensiz göçle mücadelenin Haziran ayında da sürdürüldüğünü bildirdi. Valiliğin Halkla İlişkiler ve Basın birimi aracılığıyla Uşak İl Jandarma Komutanlığı’nın bir dizi sıkı kontrollerin gerçekleştirildiği belirtildi. Ülkesini terk ederken gerekli prosedürlere uymayarak ülke sınırlarını geçen kişiler üzerinden yapılan uygulamada her yıl binlerce 'düzensiz göçmen' Türkiye'den sınır dışı ediliyor.

Db704E49 5Bb0 483A 867A 200B7961824B

130 ARAÇ VE 375 ŞAHIS KONTROL EDİLDİ, SURİYE UYRUKLU 2 KİŞİYE İDARİ PARA CEZASI UYGULANDI

Ülkelerinden yasa dışı yollar ile Uşak’a gelen şahıslara yönelik yapılan kontrol uygulamalarına Haziran’da da devam edildi. Uşak İl Jandarma Komutanlığınca, düzensiz göçle mücadele kapsamında, içinde bulunan ay içerisinde Uşak İl Göç Müdürlüğü ile koordineli çalışmalar gerçekleştirildi. Birlikte yapılan kontroller neticesinde 130 aracın ve 375 şahsın kontrol edildiği bilgi notu geçildi. Bu kontroller sırasında da 2 Suriye uyruklu şahsa “Yol İzin Belgesiz Seyahat Etmek” suçundan idari para cezasının kesildiği kaydedildi. Bilgileri, “Kamuoyuna saygıyla duyurulur” ifadesiyle geçen Uşak Valiliği, düzensiz göç ile mücadelenin kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.

Fdca814D 63C3 4Fda 868D E88904D284Da

Kaynak: UŞAK VALİLİĞİ